Maden er go’. Det må jeg sige. Min forlovede og jeg kommer ofte hos Nadias i Aalborg Storcenter, og har altid nydt maden – men jeg har aldrig oplevet mage til slap service, og dovne og sløve medarbejdere.
Det kan tage op til 20 minutter at ekspedere næste kunde, og lave bare én sandwich (hvor halvdelen af fyldet mangler) da ekspedienten lige skal spise lidt af køledisken, blende en hel ananas til juice (til sig selv) og bruge næsten en halv time på at rengøre maskinen bagefter.
Køen vokser og strækker sig helt ud til centergaden, og kunderne blive ultålmodige. Når det så endelig bliver din tur til at blive ekspederet, bliver du mødt at en sur, doven og forvirret “medarbejder”, der glemmer halvdelen af ordren, som ofte må afbrydes da den forrige kunde ikke har fået halvdelen af dennes ordre.
Jeg bliver sur og træt af at komme hos Nadias, og det er pisse ærgerligt, for de har sgu’ fat i et godt koncept, og maden er god, men hele oplevelsen bliver ødelagt totalt pga. de evigt sure, trætte, sløve, uopmærksomme, uoplagte, uhygiejniske, kedelige og rent udsagt elendige “medarbejdere”.
Der var en tid, hvor der virkeligt var styr på sagerne hos Nadias i Aalborg Storcenter, og det var da Ali var ansat. Det var altid en fornøjelse, når Ali var på arbejde. Han kunne i det mindste finde ud af at sætte personalet i gang, sørge for at der var pænt og rent, og at der i det hele taget var et godt flow. Men nu er han tilsyneladende blevet fyret, og nu må jeg indrømme, at min lyst til at komme hos Nadias daler ved hvert besøg.
Jeg tvivler meget på, at dette var visionen med Nadias, og jeg håber inderligt at Adnan og Pia kan finde ud af at lytte til deres kunder. Det bliver de i hvert fald nødt til, med mindre de altså bevidst sigter efter at køre deres egen virksomhed i sænk – for så er målet i sigte.
Øv!
No responses yet